Kontakt

Kommunen har många kommunikationsvägar och e-tjänster för olika sorters ärenden. Om du inte vet vilken väg du ska välja kan du alltid kontakta Kontaktcenter.

Rätt e-tjänst eller kontaktuppgifter till en tjänsteperson för ditt ärende hittar du lättast på informationssidan om ämnet. Använd gärna vårt sökfält för att hitta.

Kontakta Kontaktcenter

Kontaktcenters kommunvägledare svarar gärna på frågor och hjälper dig med ditt ärende. Kommunvägledaren kan hjälpa dig med många ärenden direkt eller koppla dig och skicka ditt ärende vidare till rätt tjänsteperson.

Telefon: 0413-620 00

E-post: kommunen@eslov.se

Besöksadress: Stadshuset, Gröna torg 2, Eslöv

Postadress: Eslövs kommun, 241 80 Eslöv

Felanmälan

Om du vill anmäla ett fel på någon av våra anläggningar, gator eller torg, gör du det via vår felanmälan.

Gör din felanmälan här

Delta och påverka

Dina erfarenheter och synpunkter är viktiga och vi vill ha en bra dialog med dig som bor och verkar i vår kommun. Här hittar du våra e-tjänster och kanaler för att ge förslag och synpunkter. Självklart går det också bra med ett telefonsamtal eller ett möte.


Synpunkt

Här kan du framföra en synpunkt, rikta ett klagomål eller lämna beröm om någon av våra verksamheter.

Lämna din synpunkt här


E-förslag

Har du en idé om hur Eslövs kommun kan utvecklas och förbättras? Då kan du lämna ett e-förslag till kommunen. Du kan också rösta på befintliga förslag. När ett förslag fått 50 eller fler röster tas förslaget upp i den nämnd det berör.

Lämna ditt e-förslag här


Dialogportal

I vår dialogportal kan du delta i dialoger kring olika utvecklingsområden.

Gå till dialogportalen